JAG HAR FÅTT JOBB!

(null)
(null)
(null)
Ja, jag har fått min första riktiga anställning. Kan inte förstå det, är så overkligt och jag är så jävla lycklig!! Efter att ha gått på intervjuer på olika ställen och snubblat på målsnöret flera gånger så får jag tillslut det jobbet som är det mest perfekta av alla jag varit på. Redovisningsassistent på Aktiv Revison i Gävle, ca 5 minuters promenad från mig, ligger precis i stan bredvid mitt gym. Drömmen. Är så taggad så det finns inte ord! Äntligen börjar livet. 

Satt på tåget hem till hudik igår och var superdeppig när jag fick samtalet. Så vi åkte direkt till systemet när jag kom fram och köpte prosecco och handlade en riktig lyxmiddag. Är det nått som ska firas så är det dethär. Jävlar vad det ska firas i helgen å kan jag lova. 



Vardag | |
Upp