Update

(null)
(null)
Ska göra så gott jag kan med att sammanfatta de senaste veckorna. Onsdagen 31 jan var jag och syrran och kikade lite på stan och hon bjöd på fika på Java. På kvällen kom Sofia och Jossan över till mig på middag, vi gjorde en vegetarisk pasta med röd pesto som blev supermums. Sen satt vi bara och drack te å myste.

(null)
(null)
På fredagen skulle vi ut så Hanna och Anevay kom hit på hemmagjord pizza innan ett gäng killar från deras klass också kom hit lite senare. Hade riktigt disco och superkul kväll! 
På lördagen var jag riktigt trött och låg i soffan i princip hela dagen. På kvällen kom Hanna och Jossan hit för myskväll, åt chips och godis å kollade melodifestivalen. Nånstans där blev Jossan och jag (på nått otroligt vis) sugen på utgång igen så vi drack lite vin och öl sen gick vi ut å dansade loss!

(null)
På söndagen var man lagom trött men vi hade bestämt att åka hem till hudik så vi tog tåget hem vid lunch. Åt gomiddag, kollade hockey på tvn och bara myste i soffan hela kvällen. 

På måndagen klippte både jag och Hanna oss hos Jessica som äntligen är tillbaka. Gick även å kikade lite på stan med mamma och vi åt lunch på Waynes. När vi kom hem så kom Malin och Folke på fika och mys någon timme. Vi åkte hem tisdag morgon med en ersättningsbuss som var en timme sen, då var man glad :) 

Vardag | |
Upp