Jossan 23 och alla hjärtans dag

(null)
Fredagen 9feb fyllde Jossan 23 år, så hon hade bokat bord åt oss och Sara å Rami på Sarahs. Innan vi gick dit så var jag hos Jossan en sväng och gav henne en film som jag klippt ihop med massa videos på oss, så kul. Sen åt vi och drack vin på Sarahs och bara myste i flera timmar. 

(null)
På lördagen så köpte jag, Hanna och anevay hem sushi som vi åt tillsammans innan de drog vidare på förfest vid åtta. Då kom r hit och vi bara satt och drack vin å pratade i nån timme innan vi kollade film. 

(null)
På tisdagen hade jag intervju på KPMG i Söderhamn kl 13, så jag åkte dit till 10 och mormor hämtade mig på stationen. Vi var hos henne en stund innan vi åt lunch ute innan intervjun. Intervjun gick bra och efter den fikade vi på Waynes och sen hälsade vi på Jossan en sväng på hennes jobb innan jag åkte tillbaka till Gävle.

(null)
(null)
(null)
Alla hjärtans dag firades med Jossan. Vi köpte hem mat, sen kollade vi hockey, åt semlor och drack te. Bara mys.


Vardag | |
Upp